NPS (Gradul de satisfactie a clientilor HostVision)

La baza relatiei cu clientii nostri se afla o comunicare permanenta din momentul achizitionarii serviciilor si pe intreaga colaborare, relatie pe care incercam sa o imbunatim constant. Din aceste considerente, urmarim constant parerile si feedback-urile primite prin implementarea NPS (Net Promoter Score) si Poll HostVision.  NPS este un indicator foarte popular validat la nivel international care permite masurarea si evaluarea calitatii serviciilor oferite clientilor nostri. 

Atitudinea receptiva si consolidarea relatiei dintre companie si clientii nostri se reflecta in scorul de 9,43 din 10 privind satisfactia in utilizarea serviciilor noastre,si cu un NPS  score este de 83 %. Rezultatele obtinute indica faptul ca majoritatea clientilor sunt multumiti de serviciile oferite si ne-au recomandat sau sunt dispusi sa ne recomande cand au oportunitatea. 

Sectiunea dedicat NPS-ul se regaseste in contul de client, pe pagina principala asa ca nu ezitati sa votati deoarece parerea dumneavoastra este foarte importanta pentru noi. 

De asemenea, clientii ne pot oferi atat feedback privind utilizarea serviciilor curente (HostVision NPS) cat si sugestii de noi functionalitati/servicii pe care si le doresc (Poll HostVision).

Hostvision a pus la dispozitie clientilor un Poll, pentru a vota noi functionalitati. Pentru a sugera implementarea unui alt poll, se poate deschide un ticket din contul de client sau sa trimiteti un mail la contact@hostvision.ro cu detaliile poll-ului, iar cererea respectiva va fi evaluata.

Pentru mai multe detalii despre Poll Hostvision, puteti accesa urmatorul link: Poll Hostvision:

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *